Lansarea Ghidului de bune practici: „Cum sa aloci corect publicitatea publica”

COMUNICAT DE PRESA Lansarea Ghidului de bune practici: „Cum sa aloci corect publicitatea publica”

Centrul pentru Jurnalism Independent da publicitatii Ghidul de bune practici pentru administratia publica: Cum sa aloci corect publicitatea publica. Ghidul prezinta comentarii si exemple pentru buna aplicare a Ordonantei de Urgenta 40 / 2005, privitoare la contractele de publicitate media, si a normelor de implementare adoptate in 2006. Autorii, Cristian Ghinea si Ciprian Nicolae, au valorificat aici experienta celor 10 traininguri organizate in Bucuresti si in tara, unde au participat peste 300 de oficiali publici interesati de problema alocarii publicitatii de stat. Ghidul se imparte in trei sectiuni: A. Chestiuni generale despre publicitatea publica Obiectiv: familiarizarea cu caracteristicile pietei de publicitate; B. Cum aplicam prevederile legale? Obiectiv: familiarizarea cu pasii legali necesari in achizitia de publicitate C. Intrebari frecevente Obiectiv: raspunsuri la cateva intrebari care ne-au fost adresate in timpul trainingurilor organizate In acest an Ghidul va fi distribuit electronic in reteaua institutiilor publice si este disponibil aici. Aceasta initiativa face parte din programul „CENZURA FINANCIARA IN PRESA ROMANEASCA” derulat de CJI in perioada septembrie 2005 – august 2006 si finantat de Open Society Institute – Justice Initiative. In ultimul an, in urma derularii programului, guvernul Romaniei a colaborat cu societatea civila pentru modificarea criteriilor dupa care fondurile destinate publicitatii de stat sunt acordate institutiiilor de media. Pentru detalii, persoana de contact: Cristian Ghinea, ghinea@cji.ro]]>