Starea mass-media în România, 2020

Presa din România a crescut organic, cu prea puțină grijă pentru dezvoltare durabilă și fără obiective de conservare. Într-o relație continuă de dragoste și ură cu politica, de multe ori dependentă financiar de aceasta, iar alteori cu finanțare obscură, presa din România trece printr-o nouă perioadă de schimbare, generată atât de accesul la tehnologie, cât și de noile condiții economice.  

 

Realizăm un studiu cu privire la principalele probleme ale mass-media din România din 2020. Echipa CJI analizează problemele cu care se confruntă atât afacerile de media, cât și jurnaliștii, nevoile și posibilele soluții, așa cum sunt ele văzute de profesioniștii din mass media românești. Managerii, editorii și jurnaliștii din presa locală și centrală sunt intervievați de echipa CJI, pentru a stabili o imagine clară a peisajului media românesc în 2020.

Studiul ”Starea mass-media în România, 2020” poate fi accecsat aici

Durata proiectului:

Septembrie 2019 – Martie 2020

Partener al proiectului: Fundația Friedrich Naumann pentru Libertate România